יום שבת, 13 באוגוסט 2011

בוס שלי, גיבור שלי/My Boss My Hero

עוד פרוייקט יצא לו לדרך ואת האמת זה פרוייקט דיי ישן נושן.
והפעם לשם שינוי ג'יי דרמה משובח ומצחיק.
לסדרה קוראים בוס שלי, גיבור שלי/My Boss My Hero
העלילה מספרת על בחור בשם סקאקי מאקיו שאביו הוא הבוס של ארגון יאקוזה.
מאקיו פיזית מאוד חזק אבל האינטיליגנציה שלו שואפת לאפס, אפילו את שמו הוא לא יכול לרשום בק'אנגי.אביו של מאקיו מודאג מעתידה של ארגונו, בגלל שמאקיו ביום מן הימים ירש את תפקיד הבוס.
אביו מחליט לאתגר את בנו, ואומר לו אתה תהיה הבוס הבא רק אם תסיים את לימודייך ותקבל תעודת גמר, אם במידה ולא תצליח, אחיך הקטן יקח את תפקיד הבוס הבא.
אבל זה לא הכל מאקיו אמור לחזור לבית הספר ולהתחזות לילד בן 17 ולא לספר לאף אחד על חייו האישיים.אנשים שרואים את פתיח הפרק הראשון לא מבינים שזו בעצם קומדיה, רק ברגע שמאקיו נכנס לבית הספר ההומור מתחיל.מאקיו נתקל בקשיים של התמודדות בחברה ובבית ספר, הוא נאלץ להתאפק ולא לקרוע מישהו שם.
הסדרה הזאת פשוט קורעת מצחוק, מרגשת עשוייה במיטב המסורת היפנית.
השילוב בין כנופיות ובית ספר ורומנטיקה ביחד זה מיקס אחד עצבני ומשובח.
יש גם רימייק קוריאני לסידרה, אבל אני העדפתי להתעמק רק ביפני(לא שאני חושב שהקולנוע הקוריאני לא טוב, להיפך).
אז הציון שלי לסידרה הוא די גבוה מבחינתי.
9.4/10
מקווה שתהנו מהסדרה ואני אשתדל לעלות כמה שיותר פרקים לפני שתהיו במתח.
לסדרה יש סה"כ 10 פרקים.
בוס שלי, גיבור שלי פרק 1:האדון הצעיר הופך לתלמיד תיכון
אז בבקשה שתהיה לכם צפייה מהנה
My Boss My Hero - 01 הורדה ישירה
My Boss My Hero - 01 הורדה טורנט
אז בבקשה רק תגובות ישמחו אותי וימריצו אותי

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אצפה בזה, אבל אתה יודע, זה ג'יי דרמה, כך שאתה לא אמור להעלות את זה לאנימהביט, כי שם אמורים להיות רק אנימות.

אנונימי אמר/ה...

וואו נראה גדול מצפה להמשךךךךךךךךךך
תודה על התרגום
ובהצלחה בשאר הפרוייקט
אז תודה לךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

אנונימי אמר/ה...

אוי זה כזה טוב!!!! אף פעם לא ראיתי ג'יי דרמה
וזו התחלה ממש טובה מבחינתי ^.^
תמשיך לתרגם כי אתה ממש מעולה בזה! תודה רבה!!!!

אנונימי אמר/ה...

אתה ממש גדול
אני ממש אהבתי את הפרק הראשון הוא היה מאוד תותח
התלהבתי מהפרק מאוד אני מקווה שתמשיך עם הסדרה
אני מחכה לפרק השני בסבלנות
ומודה לך על התרגום המעולה עם הפרוייקטים שלך
אתה ממש מלךךךךךךךךךךךךךךך
בהצלחה

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג