יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

בוס שלי, גיבור שלי פרק 9+8

אני בטוח שחיכיתם המון לפרקים האלה.
בפרק ה-8 שהוא פרק הכי מצחיק לדעתי בכל הסדרה.
הכיתה מתארגנת לקראת פסטיבל תרבות.
ומחליטה להתגבש ולהקים להקה.
אבל זה לא הכל........
אין ספק שזה פרק שלא תשכחו הרבה זמן.
מזכיר לי איך גם אנחנו בכיתה היינו מחפשים כל מיני
דרכים להתגבש וליצור זיכרון לאורך החיים.
ובפרק ה-9 טיפה יוצאים מאזור הקומדיה ונכנסים לאזור הדרמה.
אין מה לעשות חייבים.
מבחני הגמר, הבחירות לקאנטו שארפ פנג ו.......
פרק שישאיר אותכם במתח לקראת הפרק האחרון.
כן, כן שמעתם טוב הפרק האחרון.
אבל אל תדאגו אני לא אשאיר אותכם יותר מידי במתח.
הכל בטעם הטוב.
אז חיכיתם מספיק ואני לא אתן לכם להמתין עוד.
תקבלו את הפרק ה-8 של:
בוס שלי, גיבור שלי פרק 8: פסטיבל תרבות: "יום טוב" של אהבה ונעורים.
וגם את הפרק:
בוס שלי, גיבור שלי פרק 9: הבוס הצעיר מכריז מלחמה ביום האהבה!
אז תעקבו אחרינו בפוסט בכל מיני דרכים שאפשר
פייסבוק, טוויטר או להרשם לרשימת התפוצה של הבלוג.
והכי חשוב תהנו מהפרקים וצפייה מהנה לכם
פלאפי-בלונד


9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אתה אשכרה פירסמתה את הפרקים ב 5:30 לפנות בוקר.
בנאדם......
אני מעריץ את המסירות שלך לתירגום ובכללי בשבילי
התרגומים של הקבוצה הזאת הם הכי טובים ברשת אם לא בעולם:)אאאא...
תודה על שתיי הפרקים הללו ומצתער על החפירה.

Secret Kingdom אמר/ה...

תודה!
אנחנו שמחים לפרסם בשבילכם פרקים.
ותגובות כאלו רק מחזקות את המסירות :)
תחפור חופשי, נשמח מאוד לשמוע תגובות גם
על הפרקים עצמם ^^

צפייה נעימה!
צוות פלאפי-בלונד.

אנונימי אמר/ה...

מסירות זה לא הכל גם התרגום יפה מאוד :)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה מת עליכם !

אנונימי אמר/ה...

5:30 לפנות בוקר רק קבוצה אמיתית שממש חשוב לה עושה את זה
תודה רבה :)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה

Kai

אנונימי אמר/ה...

תודה על התרגום יופי של עובדה מתי אתם תוציאו פרק 10?

אנונימי אמר/ה...

זאת הסידרה הכי מצחיקה בטירוף שראיתי בחיי
פשוט מת עליה בטירוףףףףףףףףףףףףףף
תודה לך על הפרקים הקורעי צחוק
אתה פשוט גדול בכל המובנים
פשוט גדול
תודה

אנונימי אמר/ה...

מתי יוצא פרק 10?

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג